Page 134 - מהות הזוגיות
P. 134

‫אסור להורה המחמיר‬
 ‫לכפות את עמדתו החינוכית‪.‬‬

‫כאשר מתגלעת מחלוקת בנוגע למיקום הגבולות אותן‬
‫יש להציב‪ ,‬אם בכלל‪ ,‬להורה המחמיר יותר (הניצי)‬
‫אין מנוס מלוותר‪ ,‬שאם לא כן‪ ,‬אם יתעקש וינסה‬
‫חלילה לכפות את עמדתו‪ ,‬יחטיא בהכרח את מטרתו‬
‫החינוכית‪ ,‬בשל העדר תמיכתו המוסרית של בן זוגו‬
‫המחמיר פחות (היוני)‪ .‬חיוני להורה המשני (הממלא‬
‫את תפקיד המקל) לפעול בתמיכה בלתי מסויגת של‬

           ‫ההורה העיקרי (הממלא את תפקיד הגזר)‪.‬‬

                                                                                        ‫‪132‬‬
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139